Service management
Maximale service geeft kleur aan het hele vastgoedproces
Een belangrijke drijfveer van alle teamleden is het onafgebroken streven naar customer excellence, oftewel: het nastreven van maximale klanttevredenheid. Goede bereikbaarheid voor huurders en klanten staat daarbij onbetwist op nummer één. Een van onze andere drijfveren is het leveren van aanvullende services als oplossing voor zowel klant als huurder. Dat is ons service management principe.
De bouwstenen van ons service management principe.
Het Vaste Taken concept
Essentieel in een gestroomlijnd service proces is de inzet van onze servicemanagers, beter bekend als gastheer, huismeester, conciërge en klusjesman. Zij zijn onze ogen en oren op locatie, waardoor nauw contact kan worden onderhouden met huurders en stakeholders.
Assetservicemanagement
Het Vaste Taken concept
Onze assetservice dienstverlening
Onze assetservice dienstverlening is een toegevoegde waarde op de reguliere vastgoedmanagement dienstverlening. Of het nu gaat om het uitvoeren van due dilligence bij aankoop, het opstellen van rendementsberekeningen, het creëren van dashboards of het bewaken van de business case gedurende de exploitatieperiode, Vastestate is de dienstverlener die ook het assetmanagement bij de klant zelf kan ondersteunen.
Assetservicemanagement
Onze assetservice dienstverlening
Het Vastestate Zorgbeheerconcept
Betaalbaar vastgoedbeheer waarbij kwetsbare doelgroepen centraal staan. Wonen met oog voor levensplezier en gezondheid wordt een tastbare werkelijkheid.
Assetservicemanagement
Het Vastestate Zorgbeheerconcept
Huis op orde
Bij het voeren van het vastgoedbeheer is het uitgangspunt om de hygiëne, ofwel de basis, op orde te hebben. Dit noemen wij huis op orde. Vastestate snapt - ook zonder het vastgoedbeheer voor een klant te voeren - de inrichting van efficiënt en effectief vastgoedmanagement. Ons beheersysteem draagt bij aan een inzichtelijk en helder traject, van begin tot eind.