Tevreden investeerders én huurders, dat is ons absolute doel.

Huurders info

We zoeken altijd naar een balans tussen de belangen van de verschillende betrokken partijen. Problemen van huurders worden bij de wortel aangepakt en door alles onder controle te houden nemen we letterlijk zorgen weg bij onze opdrachtgevers. Maatschappelijk en financieel rendement gaan hand in hand.

Alle belangrijke informatie voor huurders staat onderaan op deze pagina weergegeven. Indien er liever direct contact wordt opgenomen, is onze Servicedesk bereikbaar op werkdagen van 07.00 tot 18.00 uur via 0900-1402 of servicedesk@vastestate.nl. Via de Servicedesk is het ook mogelijk om doorgeschakeld te worden naar een specifieke collega of een terugbelverzoek in te dienen.

Spoedmeldingen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, zoals een gaslek, verstopte hoofdriolering, liftstoring of ernstige daklekkage, kunnen 24 uur per dag worden gemeld bij onze piketdienst op 0900-1402.

Voor informatie over de verhuur van woningen, kantoren en bedrijfsruimtes kan direct contact worden opgenomen met het verhuurteam via verhuur@vastestate.nl .

Indien het niet lukt om via bovenstaande manieren contact met ons op te nemen, kan een Whatsappbericht worden gestuurd naar 06-15288190. We zullen dan tijdens kantooruren contact opnemen.

Belangrijke huurdersdocumenten:

  • Download naar: Huren bij Vastestate, Vaste Afspraken Wonen
  • Download naar: Huren bij Vastestate, Vaste Afspraken Bedrijfsmatig en Maatschappelijk Onroerend Goed (BOG/MOG)
  • Download naar: Huren bij Vastestate, Besluit kleine herstellingen
  • Link naar: Inschrijfformulier huren bij Vastestate