Tevreden investeerders én huurders, dat is ons absolute doel.

Huurders info

Er wordt altijd gezocht naar een balans tussen de belangen van de verschillende betrokken partijen. Problemen worden bij de wortel aangepakt. Zo streven we naar maximale huurderssatisfactie.

Alle belangrijke informatie voor huurders staat onderaan op deze pagina weergegeven. Indien er liever direct contact wordt opgenomen, is onze Servicedesk bereikbaar op werkdagen van 07.00 tot 18.00 uur via 0900-1402 of servicedesk@vastestate.nl. Via de Servicedesk is het ook mogelijk om doorgeschakeld te worden naar een specifieke collega of een terugbelverzoek in te dienen.

Spoedmeldingen die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, zoals een gaslek, verstopte hoofdriolering, liftstoring of ernstige daklekkage, kunnen 24 uur per dag worden gemeld bij onze piketdienst op 0900-1402.

Voor informatie over de verhuur van woningen, kantoren en bedrijfsruimtes kan direct contact worden opgenomen met het verhuurteam:

Indien tijdens het telefonisch contact is gevraagd om foto’s ter ondersteuning aan te leveren, kunnen deze via mail (servicedesk@vastestate.nl) of Whatsapp (06 – 15 28 81 90) worden aangeleverd. Op Whatsapp wordt alleen gereageerd mits afgesproken en tijdens kantooruren.

Belangrijke huurdersdocumenten: