Vacature

Medewerker Compliance, Facilitair & Inkoop – Heerenveen (32-40 uur)

Krijg je energie van een uitdagende en afwisselende functie waarbij je veel contact hebt met huurders, leveranciers en collega’s? Kun jij goed overzicht bewaren en ga je gestructureerd te werk? Ben je bovendien enthousiast om veel te leren over vastgoedmanagement in een constant lerende omgeving? Dan maken we graag kennis met jou

Functieomschrijving

Als Medewerker Compliance, Facilitair & Inkoop ben jij hét eerste aanspreekpunt voor huurders en leveranciers bij klachten, wensen en/of storingen. Samen met je collega’s van het Bedrijfsbureau zorg je ervoor dat alle meldingen op een juiste manier worden vastgelegd en opgevolgd. Jullie zijn het kloppende hart van de organisatie: de functie behelst alle activiteiten rondom het organiseren van leveringen en diensten voor de vastgoedobjecten die Vastestate namens haar opdrachtgevers in beheer heeft. Je staat niet alleen in nauw contact met onze huurders en leveranciers, maar hebt ook intern contact met de Technisch Managers en Vastgoedmanagers.

Welke taken onder andere tot jouw werkzaamheden behoren? We zetten ze graag op een rij:

  • Je verzorgt telefonische, schriftelijke en digitale communicatie met huurders, opdrachtgevers, leveranciers en andere betrokkenen;
  • Je beantwoordt binnenkomende meldingen van huurders, handelt deze af en legt bijbehorende correspondentie vast in het vastgoedbeheersysteem;
  • Je verstrekt opdrachten bij leveranciers op basis van binnengekomen meldingen;
  • Je houdt je bezig met het aanvragen van offertes en opdrachten;
  • Je beoordeelt, bewaakt en accordeert werkbonnen van leveranciers en houdt een werkbonnenadministratie bij;
  • Je houdt toezicht op de uitvoering op de werkzaamheden door leveranciers om tijdige afhandeling van een melding te borgen.

Wat verwachten wij van jou?

De functie behelst een brede rol, maar wij geloven erin dat jij alles kunt leren om succesvol te worden binnen onze organisatie. Het betreft geen reguliere ‘klantenservicefunctie’, waardoor er een aantal eisen zijn waaraan je moet voldoen. Zo beschik je minimaal over een mbo-niveau 4 diploma en enige werkervaring óf heb je kortgeleden je hbo-diploma behaald.

Verder is het essentieel voor het uitvoeren van de functie dat je communicatief vaardig bent. Dit houdt in dat je de Nederlandse taal mondeling en schriftelijk beheerst, telefonische vaardigheden hebt en goed kunt luisteren. Daarnaast weet je van aanpakken, ben je servicegericht en een echte teamspeler. Ook werk je accuraat en beschik je over de nodige tact, conflictbeheersing, probleemoplossend vermogen en overtuigingskracht.

Binnen Vastestate stimuleren en faciliteren we doorgroeimogelijkheden, omdat we persoonlijke ontwikkeling en uitdaging belangrijk vinden. Vanuit deze functie kun je uiteindelijk doorgroeien naar een functie met een technisch of commercieel profiel, zoals Assistent Technisch Manager of Medewerker Vastgoedmanagement.

Wat bieden wij jou?

  • Dienstverband van 32-40 uur per week;
  • 26 vakantiedagen bij fulltime dienstverband (40 uur);
  • Salaris tussen de € 2.400,- en € 2.700,- bruto per maand op basis van 40 uur afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • 8% vakantiegeld;
  • Een pensioenregeling waarbij Vastestate jouw premie betaalt;
  • Laptop;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en vrijheid om werkzaamheden uit te voeren. Sterker nog: dit wordt aangemoedigd.

Voorts is er aandacht voor jouw persoonlijke- en professionele ontwikkeling middels een buddy- en coachingsprogramma gedurende het kalenderjaar in aanvulling op teambuildingsactiviteiten en maandelijkse bedrijfsbrede meetings met aansluitend een borrel.

Over Vastestate

Vastestate bestaat uit circa 50 medewerkers die met kennis en passie werken aan verschillende vastgoedmanagementvraagstukken van onze opdrachtgevers. Zowel (semi)publieke als private partijen hebben het beheer van hun vastgoed aan Vastestate toevertrouwd. Het vastgoed dat wij beheren is divers: van kantoren, scholen en zorgvastgoed tot onconventioneel vastgoed, zoals grote evenementlocaties, een voetbalstadion en verkeerstorens. Je komt te werken op ons kantoor in Heerenveen, dat van alle gemakken is voorzien en goed bereikbaar is met de auto of openbaar vervoer. Meer weten over onze organisatie? Bekijk dan www.vastestate.nl/werken-bij

Kom je op gesprek?

Herken jij je in dit profiel of zou je een toelichting willen? Dan komen wij graag met jou in contact. Solliciteren kan door jouw cv en motivatiebrief te versturen naar Erwin Hebels via communicatie@vastestate.nl. Erwin beantwoordt ook graag je vragen over de inhoud van de functie. Daarvoor kun je ook telefonisch contact opnemen via 06 – 49 89 94 94. We kijken ernaar uit jou te ontvangen voor een kennismaking!