vacature

Technisch manager Heerenveen

Dit is Vastestate

Door een duidelijke focus op het in-company ontzorgen van onze klanten voeren wij ons vastgoedmanagement werk projectmatig uit namens onze klanten. Dit kan zijn d.m.v. een afgebakend project om orde op zaken te stellen of meer permanent als gekozen ‘rechterhand’ in de operationele en/of tactische dienstverlening. Zo zijn wij altijd bereikbaar door onze 24/7 customer excellence servicedesk in geval van calamiteiten en hebben wij een uitgebreid internet portaal voor al onze klanten. Onze vaste servicedesk collega’s bezetten ons kantoor op de Heijplaat in wisselende diensten op werkdagen van 7.00 tot 18.00 uur.

Wat is de meerwaarde van het Vastestate in-company principe?

Onze in-company werkwijze refereert naar een maatwerkoplossing voor de klant en haar medewerkers. Onze in-company werkwijze is écht maatwerk voor de klant. Want elke klant heeft zijn eigen karakter en daarbij horende gewenste werkwijze. Door de maatwerkoplossing is er meer privacy en vertrouwelijkheid om interne bedrijfszaken te benoemen en te bespreken. Hierdoor bouwen wij een persoonlijke vertrouwensband en meerwaarde voor beide organisaties op. Door intensief samen te werken met onze klant wordt teambuilding, integratie, gedragen kennisniveau en motivatie gefaciliteerd.

Onze missie

We werken aan een wereld waar maatschappelijk én financieel rendement hand-in-hand kunnen gaan. Onconventionele consultants die de maatschappelijke opdrachten behandelen alsof het ons eigen vermogen en project is.

Strategie

Vastestate kiest nooit de weg van de minste weerstand en is zich bewust van de sociaal maatschappelijke context waarin ze opereert. We zijn het verlengstuk van de opdrachtgever. We werken beter dan een interne afdeling doordat het ons focusgebied is en ons er in hebben gespecialiseerd. We werken met grote betrokkenheid door toepassen van onze Klant Service Teams. Eigen mensen specifiek voor onze klant. Door in de huid van de opdrachtgever te kruipen en als consultant vooruit te denken, ontstaat een hechte vertrouwensband en dus kundigheid en kwaliteit. We kunnen hierdoor snel schakelen en zijn altijd inzetbaar en erg flexibel.

Dit is onze technisch manager

Een technisch manager binnen Vastestate is samen met zijn teamleden van het Klant Service Team (KST) mede verantwoordelijk voor het beheer van vastgoedportefeuilles van specifieke klanten. Dit houdt ook in, dat het team samen verantwoordelijk is voor het eindresultaat. Het KST bestaat, naast jou, uit een vastgoedmanager, twee medewerkers vastgoedmanagement, medewerker technisch beheer en een medewerker beheeradministratie. Ook behoort tot het team een single point of contact op onze servicedesk. 

Als team zorg je ervoor dat het vastgoed niet alleen op zijn best werkt, maar dat het ook zijn best levert. In jouw rol als technisch manager is het van groot belang om bij jouw objecten te zijn en zorg te dragen voor hoge mate van huurderssatisfactie binnen de kaders van je opdrachtgever.

Wij werken voor uiteenlopende opdrachtgevers met een diversiteit aan vastgoed. De kracht zit in de veelzijdigheid van de functie én de technisch manager!

Een belangrijk doel van een technisch manager bij Vastestate is perfect en volledig (vooruit) kunnen adviseren van opdrachtgevers en het managen van mensen en middelen om technische projecten naar tevredenheid van de opdrachtgevers uit te voeren binnen het gestelde budget en tijdsbestek. Je leidt en adviseert zelfstandig beheeropdrachten en projecten zowel technisch, organisatorisch en financieel. Alles met de focus op techniek en geldende wet- en regelgeving.

Een greep uit de werkzaamheden waar je als technisch manager mee bezig bent. Je houdt je bezig met alle dag-tot-dag activiteiten rondom het desbetreffende vastgoedobject, verricht (onderhouds)inspecties, stelt (meer)jaarplannen op, controleert opgeleverd werk van (onder)aannemers, bewaakt gedurende het jaar de vooraf vastgestelde budgetten, beoordeeld offertes en stelt offertevergelijk op ter besluitvorming van de opdrachtgever, hebt intensief contact met jouw medewerker technisch beheer en onze eigen servicedesk. 

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde bouw- of werktuigkundige opleiding op HBO niveau. Tenminste vijf jaar aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van gebouwbeheer, onderhoudsadvisering en/of inspecties op zowel werktuigbouwkundige en/of elektrotechnische en/of bouwkundig gebied.
  • Je bent een sterke persoonlijkheid welke gewend is om procesmatig te werken en weet dit vóóral goed te communiceren en mensen te overtuigen. Verder ben je proactief naar opdrachtgevers en collega’s. Je bent sterk in plannen, organiseren, adviseren en hebt een goed probleemoplossend vermogen.
  • Ook ben je goed geïnformeerd over markt- en technologische ontwikkelingen vooral met het oog op duurzaamheid en weet dit ook aan de klant over te brengen. Je signaleert kansen en weet deze op waarde te schatten en ernaar te handelen en zoekt steeds naar mogelijkheden de bedrijfsvoering te verbeteren.
  • Tot slot ben je communicatief vaardig en weet je naar de collega’s een duidelijke visie en strategie te formuleren.

Basiscompetenties en kennis

  • Afgeronde bouw- of werktuigkundige opleiding op HBO niveau of gelijkwaardig;
  • Minimaal vijf jaar aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van gebouwbeheer, onderhoudsadvisering en/of inspecties op zowel werktuigbouwkundige en/of elektrotechnische en/of bouwkundig gebied;
  • Op de hoogte zijn van relevante wet- en regelgeving;
  • Is hands on en een teamplayer met erkende diploma’s van bij voorkeur vastgoedadviseur/vastgoedinspecteur;
  • De technisch manager moet op de hoogte zijn en blijven van zowel maatschappelijke als technische ontwikkelingen; Je bent sterk in plannen, organiseren, adviseren en hebt een goed probleemoplossend vermogen; 
  • De technisch manager heeft reeds één of meerdere Prince II certificaten en VOL-VCA certificaat behaald of zal deze binnen een half jaar nadat de loopbaan bij Vastestate is gestart voltooien; 
  • De technisch manager verstrekt een recente VOG verklaring en zal deze verstrekken bij indiensttreding;
  • Je schrijft foutloos memo’s en brieven;
  • Je kan goed overweg met het MS Office pakket;
  • Je bent gewend te werken met de veelgebruikte vastgoedmanagementsystemen / FMIS, bij voorkeur Informant en O-prognose.

Procedure en vervolg

Wij zijn op zoek naar een m/v die al ervaring heeft in een vergelijkbare functie. Vastestate biedt een dienstverband van minimaal 32 uur en heeft marktconforme arbeidsvoorwaarden.

Het werkgebied is Noord Nederland en je werkt vanuit ons kantoor in Heerenveen.

Is dit jouw nieuwe baan? Stuur dan voor 28 februari 2021 je motivatie en CV naar Ellen Vink via ellen@vastestate.nl.

Voor meer informatie over de functie kan je contact opnemen met Robin de Bruin via 06 - 15 33 50 51.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.