vacature

Procesmanager

Haal jij voldoening uit verbeteringstrajecten? Wil je succesvol bijdragen aan onze groei door inzet van jouw vakinhoudelijke kennis? Misschien is de functie van procesmanager dan wel op jouw lijf geschreven.

Dit is Vastestate Vastgoedmanagement

Optimaal beheer en rendement van uw vastgoed; daar staat Vastestate Vastgoedmanagement voor. Onze adviseurs zijn gespecialiseerd in waarde-optimalisatie en het beheren van vastgoed, vooral in complexe situaties. Vastestate, opgericht in 2007, heeft meer dan 6.000 vastgoedobjecten in beheer, van complete portefeuilles tot afzonderlijke vastgoedobjecten. Wij opereren op tactisch en operationeel niveau voor vastgoedeigenaren (vastgoedbeleggers, gemeenten, corporaties en zorgorganisaties): onze Asset Services dienstverlening!

Vastestate heeft zich gespecialiseerd in complexe beheervraagstukken. Inrichten van het vastgoedbeheer, achterstallig onderhoud, betalingsachterstanden, oneigenlijk gebruik of huurdersontevredenheid. Vastestate kan in deze situaties snel orde op zaken stellen. We analyseren de problematiek, gaan op zoek naar de vraag achter de vraag en maken samen een plan van aanpak. Project gestuurd gaan we vervolgens aan de slag volgens de internationaal erkende PRINCE2 projectmanagementmethode. Op die manier werken we daadkrachtig en deskundig aan waardevol vastgoed, met oog voor mens én maatschappij.

Onze missie

Met onze kennis over complexe beheervraagstukken werken we aan het optimaliseren van de waarde van vastgoed en het structureren en inrichten van vastgoeddossiers. Door onze daadkrachtige en gedisciplineerde aanpak maken we het verschil. Daarbij doen we er alles aan om onze klanten te ontzorgen en kijken we verder dan de kaders van de opdracht. Vastestate verplaatst zich in de positie van de opdrachtgever en vertaalt diens belangen in tastbare oplossingen en/of gestructureerde informatie.

Onze visie

Vastestate is een efficiënte vastgoedmanagementorganisatie die waardevolle incompany samenwerkingen aangaat, die naast zijn klanten staat en die meerwaarde biedt voor de omgeving van het vastgoed, door middel van asset services.

De zorg voor het milieu is integraal onderdeel van al onze bedrijfsactiviteiten en ook als zodanig verankerd in ons ISO 9001 Kwaliteitsmanagementsysteem. Met betrekking tot onze financiële werkzaamheden hebben wij alle processen binnen onze organisatie geborgd conform de richtlijnen van het ISAE 3402 Type II gekwalificeerd, hét internationale erkende kwalificatie voor het outsourcen van financiële processen.

Dit is onze procesmanager

De procesmanager binnen Vastestate werkt in het team van consultancy aan het blijvend verbeteren van de vastgoedprocessen van alle teams van Vastestate. Op die manier werk je als procesmanager aan het verbinden van de wensen van diverse klanten met de interne organisatie van Vastestate.

Voor de klanten verzorgt Vastestate uiteenlopende projecten. Denk aan het opstellen van een portefeuillestrategie of een huisvestingsplan, de haalbaarheid van een ontwikkeling of de inrichting en structurering van een vastgoedorganisatie. De ruggengraat van de organisatie is het dagelijkse commercieel, administratief en technisch beheer. Van daaruit worden wij ook ingehuurd om deze werkzaam heden ‘inhouse’ te verrichten.

Hoe beter we die werkzaamheden weten te structureren, afgestemd op de vraag van de klant, hoe effectiever en efficiënter we kunnen werken. En daar speelt jij dan een cruciale rol in.

Als procesmanager zorg jij actief voor en ben jij leidend aan het structureren van onze eigen organisatie met ISO:9001 en ISAE 3402 als instrumenten. Uiteraard staan er nog meer kwaliteitborgingsinstrumenten op het verlanglijstje. Te denken valt aan ISO 14001 milieumanagement certificering.

Kortom, of het nu gaat om nieuwe processen inrichten of bestaande processen verbeteren, het uitvoeren van interne- en begeleiden van externe audits, het aandragen van kennis en capaciteit in onze projecten, het gaat altijd om de verbinding tussen klantwens en de interne organisatie.

Wat verwachten wij van jou?

Als procesmanager werk je zelfstandig en binnen een team van onze consultants. Je opereert op het grensvlak van onze vastgoedbusiness en ICT, waarbij je breed inzetbaar bent. Jouw rol is het vertalen van de (interne) klantbehoefte naar effectieve oplossingen. Ook ben je onderdeel van de daadwerkelijke implementatie. Doordat je vraagstukken vanuit meerdere invalshoeken bekijkt kom je tot de kern van het probleem. Geen dag is hetzelfde in deze uitdagende en afwisselende functie.

De voor deze functie vereiste kennis moet naar inhoud en niveau gelijkwaardig zijn aan een academische opleiding, minstens 3 jaar relevante werkervaring met minstens één van de volgende ervaringsgebieden: kwaliteitsmanagement, compliance, datamanagement, applicatieontwikkeling, business engineering of dataconversie. Indien je niet beschikt over een diploma van een van deze opleidingen, dient deze kennis zijn verworven door (aantoonbare) ervaring in (een) vergelijkbare functie(s).

Wij zijn op zoek naar een aanpakker met een proactieve en ondernemende instelling. Je bent resultaatgericht, denkt mee en hebt een flexibele instelling. Daarnaast ben je een teamplayer, ben je adviesvaardig en zorg je voor oplossingen die je weet te communiceren aan medewerkers en klanten. Je hebt duidelijk ervaring in het analyseren, ontwerpen en implementeren van processen. Ook heb je ervaring met het initiëren en implementeren van veranderingen.

Wat bieden wij?

Vastestate biedt een dienstverband van minimaal 32 uur en heeft marktconforme arbeidsvoorwaarden. Je werkt vanuit ons kantoor in Rotterdam maar krijgt ook de mogelijkheid om meerdere dagen per week te werken vanuit ons kantoor in Utrecht te werken of vanuit thuis.

Procedure en vervolg

Is dit jouw nieuwe job? Stuur dan voor 17 september 2021 je motivatie en CV naar ellen@vastestate.nl.

Voor meer informatie over de functie kan je contact opnemen met Naomi Rooda via 06-11 28 30 83.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.