vacature

Vacature Medewerker Vastgoedmanagement


Algemeen

Wij zijn Vastestate Vastgoedmanagement, opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een landelijke vastgoedbeheerder met meer dan 5.300 vastgoedobjecten in portefeuille. De objecten in ons beheer bestaan uit complete portefeuilles maar ook uit losse objecten. Vastestate Vastgoedmanagement is gevestigd in Rotterdam (2 locaties), Utrecht en Deventer. Mede door onze landelijke positionering kunnen wij overal in Nederland van dichtbij vastgoed beheren.

Vastestate heeft zich gespecialiseerd in het oplossen van complexe beheervraagstukken. Denk hierbij aan achterstallig onderhoud, betalingsachterstanden, oneigenlijk gebruik of huurdersontevredenheid. Met ons vakkundig en gemotiveerd personeel zorgen wij voor een snelle en correcte analyse. Vervolgens zorgt Vastestate in samenspraak met de opdrachtgever voor een doeltreffend plan van aanpak.

Vacature medewerker vastgoedmanagement

Door verdere groei van onze organisatie en uitbreiding van de portefeuilles in ons beheer zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerker vastgoedmanagement.

In deze uitdagende en veel afwisselende functie ben je onderdeel van en ondersteunend aan een team bestaande uit een vastgoed- en technisch manager.

Jij als spin in het web van jouw team zorgt ervoor dat je de vastgoed- en technisch manager werk uit handen neemt, vooruit denkt en zorgt voor complete vastgoeddossiers en registratie daarvan.

Je werkzaamheden bestaan onder meer maar niet uitsluitend uit…

  • Het (administratief) ondersteunen van een vastgoed- en technisch manager;
  • Opstellen van contracten en overige documenten m.b.t. beheren van vastgoed;
  • In opdracht van vastgoed- en technisch manager verzorgen van correspondentie met gebruikers, opdrachtgevers en andere betrokkenen;
  • Het beantwoorden en afhandelen van binnenkomende (onderhouds-, storings-) meldingen van huurders en administreren van bijbehorende correspondentie;
  • Het opstellen en verzorgen van opleveringen;
  • Het up to date houden van Informant (software systeem);
  • Samen met vastgoed- en technisch manager zorgen voor een compleet (huur)dossier en juiste registratie daarvan.
  • Facturenstroom controleren en accorderen;
  • Oplegnotities met aanbevelingen en kennisgeving van veiligheid en gezondheid kunnen verwoorden bij de opdrachtgever en deze kunnen onderbouwen in correct woord en geschrift.

Functie eisen:

  • Minimaal HBO Facilitair, Hospitality, bouwkunde of vastgoed en makelaardij werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Goede telefonische vaardigheden, communicatief en luistervaardig;
  • Je beschikt over goede mondelinge (ABN) en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent klantvriendelijk, servicegericht, stressbestendig en accuraat;
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit en improvisatievermogen;
  • Je bent flexibel (geen 9 tot 5 mentaliteit), een teamplayer, initiatiefrijk en kunt goed multitasken;
  • Je kan goed overweg met MS Office;
  • Een pré is ervaring of kennis van het systeem Informant en Yardi.

Vastestate biedt een dienstverband van 40 uur en heeft marktconforme arbeidsvoorwaarden. Je zult hoofdzakelijk werkzaam zijn op ons kantoor Haringvliet 100 te Rotterdam.

Reageren op deze vacature?

Stuur je sollicitatiebrief, waarin een duidelijke motivatie is opgenomen, met je CV naar ellen@vastestate.nl t.a.v. Ellen Vink.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.