vacature

Medewerker vastgoedmanagement

Dit is Vastestate Vastgoedmanagement

Optimaal beheer en rendement van vastgoed; daar staat Vastestate Vastgoedmanagement voor. Onze adviseurs zijn gespecialiseerd in waarde-optimalisatie en het beheren van vastgoed, vooral in complexe situaties. Vastestate, opgericht in 2007, heeft 7.200 vastgoedobjecten in beheer, van complete portefeuilles tot afzonderlijke vastgoedobjecten. Wij opereren op tactisch en operationeel niveau voor vastgoedeigenaren: onze Asset Services dienstverlening!

Vastestate heeft zich gespecialiseerd in complexe beheervraagstukken. Inrichten van het vastgoedbeheer, achterstallig onderhoud, betalingsachterstanden, oneigenlijk gebruik of huurdersontevredenheid; Vastestate kan in deze situaties snel orde op zaken stellen. We analyseren de problematiek, gaan op zoek naar de vraag achter de vraag en maken samen een plan van aanpak. Project gestuurd gaan we vervolgens aan de slag volgens de internationaal erkende PRINCE2 projectmanagementmethode. Op die manier werken we daadkrachtig en deskundig aan waardevol vastgoed, met oog voor mens én maatschappij.

Vacature medewerker vastgoedmanagement

Door verdere groei van onze organisatie en uitbreiding van de portefeuilles in ons beheer zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerker vastgoedmanagement.
In deze uitdagende en veel afwisselende functie ben je onderdeel van en ondersteunend aan een team bestaande uit een vastgoed- en technisch manager.
Jij als spin in het web van jouw team zorgt ervoor dat je de vastgoed- en technisch manager werk uit handen neemt, vooruit denkt en zorgt voor complete vastgoeddossiers en registratie daarvan.

Je werkzaamheden bestaan onder meer maar niet uitsluitend uit…

- Het (administratief) ondersteunen van een vastgoed- en technisch manager;
- Opstellen van contracten en overige documenten m.b.t. beheren van vastgoed;
- In opdracht van vastgoed- en technisch manager verzorgen van correspondentie met gebruikers, opdrachtgevers en andere betrokkenen;
- Het beantwoorden en afhandelen van binnenkomende (onderhouds-, storings-) meldingen van huurders en administreren van bijbehorende correspondentie;
- Het opstellen en verzorgen van opleveringen;
Het up-to-date houden van Informant (software systeem);
- Samen met vastgoed- en technisch manager zorgen voor een compleet (huur)dossier en juiste registratie daarvan;
- Facturenstroom controleren en accorderen;
- Oplegnotities met aanbevelingen en kennisgeving van veiligheid en gezondheid kunnen verwoorden bij de opdrachtgever en deze kunnen onderbouwen in correct woord en geschrift.

Functie eisen:

- Minimaal HBO Facilitair, Hospitality, bouwkunde of vastgoed en makelaardij werk- en denkniveau;
- Bij voorkeur minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
- Goede telefonische vaardigheden, communicatief en luistervaardig;
- Je beschikt over goede mondelinge (ABN) en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
- Je bent klantvriendelijk, servicegericht, stressbestendig en accuraat;
- Je beschikt over een hands-on mentaliteit en improvisatievermogen;
- Je bent flexibel (geen 9 tot 5 mentaliteit), een teamplayer, initiatiefrijk en kunt goed multitasken;
- Je kan goed overweg met MS Office;
- Een pré is ervaring of kennis van het systeem Informant.

Vastestate biedt een dienstverband van 40 uur en heeft marktconforme arbeidsvoorwaarden. Je zult hoofdzakelijk werkzaam zijn op ons kantoor Emmalaan 33 te Utrecht.

Reageren op deze vacature?
Stuur je sollicitatiebrief, waarin een duidelijke motivatie is opgenomen, en je CV t.a.v. Ellen Vink. Voor meer informatie link.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.