vacature

Medewerker servicedesk

Ben jij momenteel op zoek naar een nieuwe uitdaging en ben je erg klantgericht? Dan hebben wij een leuke kans voor je!

Algemeen

Wij zijn Vastestate, opgericht in 2007 en uitgegroeid tot een landelijke vastgoedbeheerder met 5.400 vastgoedobjecten in portefeuille. De objecten in ons beheer bestaan uit complete portefeuilles maar ook uit losse objecten. Vastestate is gevestigd in Rotterdam (2 locaties), Utrecht en Deventer. Mede door onze landelijke positionering kunnen wij overal in Nederland van dichtbij vastgoed beheren.

Vastestate heeft zich gespecialiseerd in het oplossen van complexe beheervraagstukken. Denk hierbij aan achterstallig onderhoud, betalingsachterstanden, oneigenlijk gebruik of huurdersontevredenheid. Met ons vakkundige en gemotiveerde team zorgen wij voor een snelle en correcte analyse. Vervolgens zorgt Vastestate in samenspraak met de opdrachtgever voor een doeltreffend plan van aanpak.

Vacature medewerker Servicedesk

Door verdere groei van onze organisatie en uitbreiding van onze beheerportefeuilles zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker om onze servicedesk te versterken.

In deze uitdagende en zeer afwisselende functie werk je nauw samen met de Coördinator Servicedesk en de diverse technisch- en vastgoedmanagers. Je bent voor onze huurders en leveranciers het eerste aanspreekpunt bij vragen, calamiteiten en klachten. Jij als spin in het web zorgt ervoor dat de betreffende melding wordt gekoppeld aan de juiste actie.

Je werkzaamheden bestaan onder meer, maar niet uitsluitend uit…

  • Het beantwoorden en afhandelen van binnenkomende (onderhouds-, storings-) meldingen van huurders en administreren van bijbehorende correspondentie;
  • Aanvragen, beoordelen en in opdracht geven van offertes en opdrachten;
  • Aanvragen, beoordelen en in opdracht geven van servicecontracten;
  • Uitgeven en innemen van sleutels alsmede de sleuteladministratie bijhouden;
  • Het opstellen, bewaken, controleren en voeren van sleutelbeheer en het sleutelplan;
  • In behandeling nemen en beoordelen van verbouwingsaanvragen;
  • Het verzorgen van opleveringen en het opstellen van bijbehorende opleverrapportages;
  • Het uitvoeren van reguliere bezoeken aan de panden om onderhoudsklachten te beoordelen en afspraken met huurders te maken over de uitvoering daarvan;
  • Het toezien op de naleving van afgegeven garanties;
  • Het zorgdragen voor tijdige ontvangst van certificaten, revisiebescheiden en dergelijke;
  • Het toezicht houden op de werkzaamheden van leveranciers, onderhoudscontracten, portiers en bewakingsdiensten;
  • Het toezicht houden op de naleving van de Arbo– en milieuregels en wetgeving;
  • Verantwoordelijk voor de afhandeling van schades;
  • Jaarlijks voor een nader aan te geven tijdstip een exploitatiebegroting en een begroting voor leveringen en diensten opstellen;
  • Het beoordelen, bewaken en accorderen van werkbonnen en het bijhouden van de werkbonnenadministratie;
  • Leveranciersmanagement;
  • Het actualiseren van SAP en Informant (software systeem);
  • Facturenstroom controleren en accorderen;
  • Oplegnotities met aanbevelingen en kennisgeving van veiligheid en gezondheid kunnen verwoorden bij de opdrachtgever en deze kunnen onderbouwen in correct woord en geschrift.

Functie eisen:

  • MBO, minimaal niveau 4 of HBO werk,- en denkniveau;
  • Goede telefonische vaardigheden / communicatief vaardig en luistervaardig;
  • Je beschikt over goede mondelinge (ABN) en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent klantvriendelijk en servicegericht;
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit en improvisatievermogen;
  • Je bent een teamplayer en kunt goed multitasken;
  • Je kan goed overweg met MS Office;
  • Een pré is ervaring of kennis van de systemen SAP en/of Informant.

De vier basisprincipes waar jij sowieso over dient te beschikken…

  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatie;
  • Samenwerken, klantgericht, initiatief nemend en resultaat gericht;
  • Flexibiliteit, geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Kwaliteitsgericht, accuratesse, probleemoplossend werken en stressbestendigheid.

Vastestate biedt een dienstverband van 40 uur en heeft marktconforme arbeidsvoorwaarden. Je zult hoofdzakelijk werkzaam zijn op ons kantoor in Rotterdam Heijplaat (perfect bereikbaar met de AquaLiner!).

Reageren op deze vacature?

Stuur je sollicitatiebrief, waarin een duidelijke motivatie is opgenomen, met je CV naar ellen@vastestate.nl t.a.v. Ellen Vink.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Succesvol verstuurd

We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Solliciteren