vacature

Medewerker Financiële Beheeradministratie

Gaat jouw hart sneller kloppen van een correcte beheeradministratie? En ga jij graag de uitdaging aan om de doorlooptijden van de facturen te verkorten? Dan hopen we je binnenkort te ontmoeten voor een kennismakingsgesprek voor jouw nieuwe functie. In onderstaande vacature vertellen we je er alles over.

Functieomschrijving

Van het verwerken van inkomende facturen in de beheeradministratie ten behoeve van onze klanten tot het prolongeren van de huurverplichtingen: met jou in het team ontglipt geen cijfer meer aan de aandacht. Sterker nog, je bent graag medeverantwoordelijk voor een correcte beheeradministratie. Door de financiële gegevens accuraat vast te leggen, worden inkomende facturen en uitgaande overzichten juist en tijdig ter beschikking gesteld aan de klant. Binnen deze functie verzamel je de gegevens van financiële aard, legt deze vast en verwerkt ze ter ondersteuning van de bedrijfsvoering en projecten. Dit betekent dat je zowel op bedrijfs- als projectniveau komt te werken. Door jouw punctuele manier van werken ontstaan er kortere doorlooptijden voor zowel de interne als externe goedkeuring van facturen. Als medewerker beheeradministratie maak je – samen met je collega van de portefeuille administratie – onderdeel uit van een Klant Serviceteam. Hierbij ondersteun je gezamenlijk een groep klanten en ontzorg je hen op het gebied van het vastgoedbeheer. Verder ben je (mede)verantwoordelijk voor:

  • Een correcte en complete beheeradministratie van financiële stromen met betrekking tot het vastgoed van onze klanten verspreid over het hele land;
  • De boekingen, controle en het uiteindelijk betalen van de inkoopfacturen;
  • Het functioneel afstemmen van de werkzaamheden met het administratieve team;
  • Proactieve bijdrage aan het verbeteren van de financiële processen;
  • Voorbereiding van aanmaningen, incasso’s en excasso’s;
  • Doorvoering van huurverhogingen;
  • Voorbereiding van maandafrekeningen en rapportages.

Wat breng je mee?

Als onze nieuwe medewerker beheeradministratie draag je zorg voor een betrouwbare, zorgvuldige en complete administratie. Hiervoor komt jouw accuratesse en stressbestendigheid heel goed van pas. Je bent kostenbewust en het op effectieve wijze stellen van prioriteiten is jou op het lijf geschreven. Met jouw planning en organisatie hoeft geen collega zich meer zorgen te maken dat de beheeradministratie niet op rolletjes loopt. Bovendien ben je heel collegiaal en hecht je veel waarde aan het contact met verschillende collega’s. Zo leg je eindverantwoording af aan je naaste collega’s van de financiële administratie, maar ook aan collega’s binnen het Klant Serviceteam en de betrokken leveranciers. Vanzelfsprekend laat je al deze contacten verlopen met de nodige tact, conflictbeheersing en overtuigingskracht.

Overige vereisten zijn:

  • Denk- en kennisniveau gelijkwaardig aan MBO-4 niveau;
  • Kennis van besturingssystemen Windows 365 en Microsoft Office (o.a. Excel, Word en Outlook);
  • Basiskennis van financiële werkzaamheden met betrekking tot een grootboek- en sub administratie;
  • Kennis van Informant is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij jou?

Op ons gezellige kantoor in hartje Rotterdam liggen al een laptop en telefoon op je te wachten. De functie is beschikbaar voor 32-40 uur per week. Natuurlijk ontvang je ook een aantrekkelijk salaris, 26 vakantiedagen en vakantiegeld. Bovendien neem je automatisch deel aan de pensioenregeling die volledig door Vastestate wordt betaald.

Ook vinden we het heel belangrijk dat alle medewerkers de mogelijkheid krijgen zichzelf te ontwikkelen. Hiervoor worden er geregeld gezellige teamactiviteiten, interessante kennissessies en cursussen georganiseerd.

Over Vastestate

Ons team van meer dan 70 specialisten werkt met veel passie aan verschillende vastgoedmanagementvraagstukken van onze opdrachtgevers. Zowel (semi)publieke als private partijen hebben het beheer van hun vastgoed aan Vastestate toevertrouwd. Het vastgoed dat wij beheren is divers: van kantoren, scholen en zorgvastgoed tot onconventioneel vastgoed, zoals grote evenementlocaties, een voetbalstadion en verkeerstorens. Bovenal is het team heel gezellig. Eigen initiatief en creativiteit worden gewaardeerd. De week sluiten we graag af met een goede borrel en successen moeten uiteraard gevierd worden.

Kom jij op gesprek?

Herken jij je in dit profiel of zou je graag extra toelichting willen? Wij komen graag met jou in contact. Je wordt vriendelijk verzocht jouw sollicitatie te richten aan Ellen Vink (ellen@vastestate.nl). Ook voor vragen of een extra toelichting kun je (telefonisch) contact opnemen met Ellen via 06 11 48 45 38. We zien jouw sollicitatie graag tegemoet!

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.